קו התפר • ברקת מול כחלון: פוליטיקה מחושבת או דאגה לעיר? – אוחיון בשטח

ישראל אוחיון No Comments on קו התפר • ברקת מול כחלון: פוליטיקה מחושבת או דאגה לעיר? – אוחיון בשטח
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כפי שלבטח נוכחתם לדעת לאחר שצפיתם בפרקים של "קו התפר", כי ירושלים העיר שחוברה לה יחדיו, בה גרים חילונים וחרדים נוצרים ומוסלמים, מהווה ללא ספק כוח השפעה עצום לעולם בכלל ולישראל בפרט.

חילוקי הדעות סביב העיר שהיו כאלה שרצו לחלק אותה וכאלה שישמחו לראות אותה מאוחדת הולכים וגדלים, המצב הביטחוני שגורם לבהלה רבה ברחבי העיר הוא רק חלק קטן משלל בעיותיה של עיר הבירה שלנו שקצת רחוקה מלהיות "ירושלים של זהב".

 קו התפר • יש סיכוי ליחסי חרדים – חילוניים בבירה? אוחיון בשטח

קו התפר • שיכון: על שכונות מערבות ועוצר הבניה בבירה – אוחיון בשטח

קו התפר • בטחון: על הסיבות לטרור והדרכים להתמודדות – אוחיון בשטח

גם היום אתר קול חי מביא לפניכם פרק נוסף בסדרת הכתבות שבו החלטנו לבדוק את הלך הרווח במסדרונות עיריית ירושלים. כתב השטח ישראל אוחיון שצירף אליו את ציקי פרנק יצאו לברר עם סגני ראש העיר מטעם הסיעות השונות בירושלים, מהן יחסי הכוחות סביב הנושאים הבוערים בעיר ירושלים, כאשר לכל אחד מסגני ראש העיר דעה שונה.

היום החלטנו לבדוק מה דעתם של חמשת הסגנים על מלחמת ברקת – כחלון שהסתיימה השבוע בפיוס.

שאלנו אותם: האם ניר ברקת נלחם למע תושבי העיר כפי שזה נראה מנאומיו, או שמא הוא חותר לכס ראש הממשלה ולכן כל הדרכים לשם כשרות, כפי שרמזו נשמות טובות.

יוסי דייטש וישראל קלרמן מיהדות התורה (אגודת ישראל ודגל התורה, בהתאמה), צביקה כהן- ש"ס, דב קלמנוביץ- הבית היהודי, ועופר ברקוביץ- התעוררות. הם חמשת סגני ראש העיר שענו לנו תשובות הפוכות ומגוונות.



0 תגובות